sobota, 28 grudnia 2013

Kosmetyczne nowości grudnia.

 Kosmetycznych prezentów nie mam zbyt wiele, jednak czymś tam Wam się pochwalę :)

Zestaw z Yves Rocher – czekolada&malina


  • musujący żel pod prysznic - 300ml
  • krem do rąk - 75ml
  • mleczko do ciała -300ml
 Już od dawna chciałam wypróbować coś z Yves Rocher i w końcu mam okazję :) Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne, zapach bardzo przyjemny, ani trochę chemiczny, utrzymuję się na skórze jakiś czas. Wyraźnie czuć zarówno czekoladę jak i malinę. 


W zestawie był również kupon rabatowy, promocja obowiązuję tylko produkty bez zielonego punktu. Przeglądając stronę Yves Rocher  zauważyłam, że niestety dosłownie tylko kilka produktów nie posiada zielonego punktu ;/
Mimo wszystko nadal bardzo chętnie przetestowałabym jakieś inne kosmetyki Yves Rocher :)
Może coś szczególnie polecacie?:)

Zapach od Elisabeth Arden - 100ml



Widziałam i wąchałam je wieeele razy w Rossmannie (chyba głównie dlatego, że bardzo podoba mi się flakonik :D) ale nigdy nie udało mi się go kupić. Zapach jest dość wyraźnie zielono herbaciany. Dość intensywny, wydaję mi się, że również bardzo trwały. 

I ostanie grudniowe zakupy:

Wibo Lovely Classic - Rossmann - ok. 6 zł


'Lakier o wysokiej trwałości i połysku' - i ja się z tym zgadzam. Aby uzyskać taki kolor jak widać w buteleczce musiałam nałożyć dwie warstwy. Lakiery na moich paznokciach trzymają się krótko, ale ten dopiero po 4 dniach zaczął mi się niszczyć.

Miss Sporty - 001 Light - Rossmann - ok. 11 zł (chyba)


Zużyłam już kilka pudrów Miss Sporty i nadal jestem zadowolona. Odcień jest dla mnie idealny, trzyma się na twarzy dość długą. Dużą zaletą jest oczywiście cena.

Stara wersja opakowania
Pudry z Miss Sporty zmieniły kolor opakowania. Odcień i wszystkie informacje na opakowaniu są takie same więc to chyba tylko kwestia koloru :)

Ziaja - maska intensywny kolor - 200ml - sklep firmowy Ziaja - ok. 7 zł


Mimo, że nie mam farbowanych włosów, kupiłam zachęcona pozytywnymi opiniami na blogach. Maska ma delikatny zapach. Używałam jej zaledwie 2 razy więc ciężko powiedzieć mi coś więcej. Na pewno jest bardzo delikatna.

Nivea - long repair -200ml - Rossmann - ok. 7 zł
Isana - połysk jedwabiu - 300ml -Rossmann -  ok. 4-5 zł



Bardzo polecana ostatnio Nivea z m.in olejem babassu faktycznie jest świetna. Co prawda użyłam jej dopiero raz :D Zobaczymy co będzie dalej.
Isana różowa przy pierwszym wrażeniu jest średnia, ma baaardzo intensywny zapach, który czuję na włosach nawet po ich wyschnięciu.

 Isana- szampon do włosow farbowanych - 400ml - Rossmann - ok. 4 zł


Jak już pisałam kilka razy, nie przywiązuję większej uwagi do szamponów. Zapach neutralny, ot zwykły, tani szampon.

Olej z pestek winogron - 1l - Biedronka - 15 zł


Dzisiejszy zakup, nietestowany :D Olej jest rafinowany (z tego co wiem nierafinowane są lepsze), ale myślę, że warto spróbować (chociażby ze względu na niską cenę). Olej jest praktycznie bezzapachowy.

Znacie? Używacie? :)


10 komentarzy:

  1. Ta odżywka z Nivei już mnie tak długo kusi ;-) jak wykończę zapasy to się skuszę na nią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj, czekolada i malina, to musi pachnieć bosko! :)
    ta maska do włosów przydałaby mi się, bo dopiero co je zafarbowałam, ciekawe czy by się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy zestaw musi bosko pachnieć. Nie używałam jeszcze oleju z pestek winogron

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tego zapachu, czekolada i malina to niecodzienne połączenie...

    OdpowiedzUsuń
  5. będziesz olejować olejem z pestek ? :) ciekawa jestem czy działa :)
    Zestaw z Yves Rocher – czekolada&malina musi bosko pachnieć :)
    czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne nowości:) Seria YR musi pięknie pachnieć...

    OdpowiedzUsuń
  7. Elisabeth Arden bardzo mnie zaciekawiła, uwielbiam zapach i smak zielonej herbaty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkty YR bardzo mnie kusza, stacjonarnie nie mam dostepu, zamawiac narazie nie chce ;) Podobno szampon volume jest swietny ;) Odzywke Nivea planuje kupic, jak wykoncze zapasy. Maske Ziaja kupilam w PL, ale czeka sobie w szufladzie na testy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także dostałam w prezencie ten zestaw z YR. :) Tyle, że zamiast kremu do rąk, balsam do ust.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...