wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych świąt! + Jarmark Bożonarodzeniowy

Hej :)

Dzisiaj Wigilia. Jak tam samopoczucie?:)

Nie jestem zbyt dobra w życzeniach, ale:


Życzę Wam spełnienia marzeń, zdrowia, miłości, samych sukcesów, wytrwałości w dążeniu do celu no i oczywiście najlepszych prezentów i fajnie spędzonego czasu z rodziną :)


Ponadto życzę Wam:
  • aby Wasze włosy rosły dwa razy szybciej :)
  • były piękne, zdrowe, błyszczące jak nigdy
  • dużych pięniędzy, żebyście mogły kupić wszystkie kosmetyczne perełki :D
  • weny do pisania jeszcze ciekawszych postów :D

a sobę życzę, żeby za rok spotkać się tu z Wami w tym samym miejscu :D

Jak Wam kiedyś wspominałam, byłam na Jarmarku Bożonarodzeniowym w Gdańsku :)






Renifery :))

ul. Długa na starówce 


Polecam buziaka pod jemiołą :D



Wesołych Świąt !

24 komentarze:

  1. och, włosowe życzenia cieszą mnie najbardziej haha:) oby oby!
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jarmark, najbardziej podobają mi się renifery<3 Tobie również Wesołych Świąt:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, też najbardziej byłam zafascynowana reniferami :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Dzięki za życzenia i Tobie również,wszelkiej pomyślności i radości w te święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Tobie też życzę Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, zdrowych, pogodnych i spokojnych Swiat, pelnych milosci i obfitosci :* Piekne zdjecia, zacalowany krag bardzo ciekawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Buziak pod jemiołą - muszę wypróbować :D I oby Twoje też rosły szybciej, nawet trzykrotnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale boskie choinki!
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie, w Lublinie się tak nie postarali ;(.
    Z tymi notkami to w moim przypadku trzeba nauczyc się systematyczności.
    Wesołych świąt kochana :* :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...