niedziela, 29 grudnia 2013

Jak się uczesać? - warkocz, dobieraniec


Jak byłam mała, mama często zaplatała mi warkocze, potem przyszedł czas, że wydawało mi się to bardzo dziecinne a teraz znów strasznie podobają mi się wszelkie plecionki na głowie :)

Wydaję mi się, że do tego typu fryzury moje włosy są idealne - jest ich dość sporo, puszą się więc lepiej jeśli byłyby jakoś upięte. Poza tym ile można nosić zwyczajne rozpuszczone włosy? :D

Niestety jestem kompletnym beztalenciem w temacie fryzur, nie potrafię ładnie zrobić samej sobie nawet najzwyklejszego warkocza.







ale dłuuugie :O



Miałam na włosach podobnego warkocza (niestety o wiele krótszego) i wyglądało super.


 Również miałam coś podobnego i baaardzo mi się podobało :D


Zazdroszczę dziewczynom, które same sobie są w stanie wyczarować takie cuda!

Na koniec dwie instrukcje do przetestowania:






Wybrałam dwie dość proste (przynajmniej na takie wyglądają) fryzury. Mam zamiar dzisiaj przetestować je z chłopakiem a później próbować zrobić je sama. Jeśli wyjdzie 'cokolwiek' na pewno Wam się pochwalę :D
Mam nadzieję, że opanuję zaplatanie dobierańca z boku głowy bo na takiej fryzurze zależy mi najbardziej :)

A Wy potraficie zapleść dobierańca? :)

18 komentarzy:

  1. Warkocze są super.. Potrafię je robić, ale niestety.. tylko komuś. Na swojej głowie również daję radę, ale problem raczej z odstającymi uszami, dlatego nigdy nie wiążę włosów (z wyjątkiem nocy i jak jestem sama w domu ;D)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kłosy podbijają moje serce.
    Niby coś umiem, ale na mojej głowie zawsze wychodzą same rozwalające się warkocze, jeśli zrobię je sama...

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kłosy, ale o ile komuś robię ładne, to na własnej głowie mi nie wychodzi :/
    do dobieranego mam uraz z dzieciństwa :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga i bardzo mi się tutaj podoba :) A co do warkoczy to ja uwielbiam kłosy ale niestety nikt u mnie w domu nie potrafi mi takiego sprawić :) A dla mnie warkocze to klasyki i wcale nie uważam to za dziecinne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) U mnie też nikt nie umie, chciałabym sama się nauczyć :D

      Usuń
  5. Takiego najprostszego podstawowego jeszcze zaplotę, ale coś bardziej wymyślnego to już nie moja bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe pomysły :D
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja potrafię pleść warkocze dobierane :D trenowałam na zabawkach w dzieciństwie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Warkocze są świetne, strasznie mi się podobają :) Niestety, póki co, mam za krótkie włosy, ale jak będę miała dłuższe, to bym chciała je pleść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam wystarczające włosy, ale talentu brak :(

      Usuń
  9. 1, klos uwielbiam i czesto sama robie, tylko to troche "pracochlonne" i rece bola ;) Pochwal sie koniecznie, co Wam wyszlo :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś robiłam sobie dobierańce, ale teraz mam zbyt krótkie włosy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne fryzury.^^
    Ja samej sobie też nie potrafię robić fryzur.:c
    Pozdrawiam ! :)
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...