poniedziałek, 2 grudnia 2013

Aktualizacja włosowa - listopad

Witam :)
Zapraszam do kolejnej aktualizacji!


Na najnowszym zdjęciu włosy w strasznym nieładzie - umyte, pozostawione do wyschnięcia i nie rozczesane.

Kilka faktów:
  • długość - 50 cm (najdłuższy kosmyk z czubka głowy)
  • chyba ze względu na zimę włosy są w gorszym stanie, zwłaszcza rozjaśniane części
  • ostatnio bardzo często napuszone (pogoda ;/)

Co używałam w tym miesiącu?


1. Babydream szampon
2. Babydream olejek
3. L'biotica Biovax - keratyna+jedwab - niedługo spodziewajcie się recenzji :)
4. Joanna Naturia - szampon z pokrzywą i zieloną herbatą
5. Nivea Diamond Gloss - odżywka d/s nadająca blask
6. Garnier Ultra Doux - odżywka d/s awokado i masło karite
7. Marion 7 efektów - kuracja olejkiem arganowym - do końcówek
8. Joanna Naturia - odżywka b/s mak i bawełna

zielony - chętnie kupię
żółty - może
czerwony - raczej nie

Inne

W tym miesiącu nie farbowałam włosów (chyba dopiero pod koniec grudnia). Pogoda bardzo mi nie służy, często jest wilgotno co mega wzmaga puszenie. Do tego zrobiło się chłodno, wietrznie, ciągle coś pada, mam wrażenie, że przez to włosy zrobiły mi sie bardziej szorstkie. Muszę kupić jakiś porządny olejek bo Babydream na moich włosach nie spisuje się najlepiej (w sumie to nie robi nic). Jak widać włosy nie wyglądają źle ale niestety tracą przy bliższym spotkaniu :D






9 komentarzy:

  1. Pogoda niestety nie sprzyja pięknej fryzurze:/ Moje też albo się puszą, albo elektryzują...Masakra jakaś:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy też teraz lubią się puszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moim włosom też nie słuzy wilgoć
    już są o wiele lepsze gdy jest mróz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też liczę ,że moje włosy będą lepsze jak będzie mroźnie ale sucho.

      Usuń
  4. Moim wlosom o dziwo pogoda jeszcze nie przeszkadza ;) Czekam na recezje Biovaxa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A moje włosy bardzo o dziwo lubiły ten miesiąc :D
    Wyjątkowo dobrze się układały... Co włosy to inne zachcianki!

    OdpowiedzUsuń
  6. A próbowałaś olejować oliwą? :> Po niej moje włosy mniej się puszą, zdecydowanie! Ostatnio też laminowalam włosy żelatyną i również zauważyłam poprawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś nie mogę przekonać się do oliwy, wydaje mi się za ciężka ;/

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...