czwartek, 12 września 2013

Moje włosy + olejowe serum.


Hej :)
Jestem początkująca włosomaniaczką.
Moja przygoda ze świadomą pielęgnacją zaczeła się mniej więcej w czerwcu 2013 (czyli niedawno). Moje włosy nigdy nie wyglądały dobrze, wiecznie były napuszone, suche i kompletnie nie chciały się układać. Obawiałam się, że one po prostu tak mają i kosmetyki mało tu pomogą (niestety momentami nadal tak myśle..) Mimo tego od 3 miesiecy nie poddaje się i walczę o zdrowe włosy.

Dziś chciałabym napisać o świetnym sposobie na olejowanie włosów, który u mnie sprawdził się w 100%.
Do tej pory olejowałam włosy na sucho (nakładałam olej prosto z buteleczki na suche nieumyte włosy). Pomysł na olejowe serum zaczerpnęłam od Anwen!
Akurat miałam w domu buteleczkę z resztką olejku do ciała z Avonu. Olejek niestety okropny więc nie szkoda mi było go wylać.
Do czystej buteleczki z atomizerem, nalewam całkowicie ‘na oko’ trochę odżywki d/s (w moim przypadku Balea mango), kilka-kilkanaście kropel oleju(Alterra pomarańcza brzoza albo Alverde z arniką) i troche wody. Całość potrząsam, aż wszystko ładnie się połączy.
Taką mieszanką psikam nieumyte suche włosy, zazwyczaj na 2-3 godziny przed myciem.
Olejowanie to zabieg na którego efekty trzeba trochę poczekać. Jednak gwarantuję, że już po kilku olejowaniach takim serum włosy będą dużo fajniejsze w dotyku, gładsze, no po prostu ładniejsze :) POLECAM!

12.09.13

W taki sposób olejuję włosy już od jakiś 2 tygodni. Taka kurację mam zaplanowaną do końca września. Jak narazie moje włosy bardzo to lubią, zobaczymy co będzie dalej :)

Uff, pierwszy post za mną :)



5 komentarzy:

  1. bardzo fajnie zapowiadający się blog :)
    dzięki za odwiedziny, widzę że zaczynasz więc trzymam kciuki.
    Idę na studia infomatyczne na KUL :)
    Ja nie muszę olejować włosów, gdyż moje są z natury delikatne i fajne niestety łatwo i szybko się przetłuszczają.. u mnie najbardziej istotnym czynnikiem jeśli chodzi o delikatność jest szampon.. im mniej chemii tym lepiej reagują moje włosy.
    Ja od kilku miesięcy chcę kupować z głowa produkty kosmetyczne(staram się zwracać uwagę, czy ma napis brak parabenów, ale jeśli takiego nie posiada to czy przynajmniej nie zawiera w składzie alkoholu)
    czekam na kolejne posty :)
    mam nadzieję że razem będziemy do siebie wpadać bo wiem że jest przykro gdy pisze się do szuflady i odwiedziny innych osób motywują do kolejnych notek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Z tego co mówisz to mamy zupełnie inny typ włosów. Zazdroszcze :(

      Usuń
  2. Ja też od jakiegoś tygodnia olejuję włosy właśnie taką metodą i już powoli widzę pierwsze efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubie takie serum ale niestety na moje mocno zniszczone,rozjasniane i suche włosy nic nie działa tak jak bym chciała. Szkoda że nie masz więcej zdjęć włosków ;) tak na nie narzekasz ale na zdjęciu wyglądają ładnie i domyślam się, że mają potencjał ;) myślę że jeszcze kilka miesięcy takiej nowej pielęgnacji i mogą być naprawdę śliczne. powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ;) dopiero zaczynasz, jak ja. Życzę Ci najlepszego w pracy nad włosami, ja swoje efekty już zauważam :p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...