czwartek, 11 grudnia 2014

Ostatnie nowości kosmetyczne - włosy, ciało, paznokcie.


Hej :)

Trochę nazbierało mi się nowości. Zakupy, które wpadły w moje łapki w ciągu mniej więcej ostatniego miesiąca.
Zapraszam!


1. Garnier Fructis - gęste i zachwycające - odżywka do włosów - 10,99 zł - Rossmann - Uwielbiam ich słodki zapach, który utrzymuje się na włosach dłuższy czas. Wiem, że są dość mocno silikonowe przez co konkretnie kondycjonują włosów (u niektórych może być przyklap), ale na zimę jak dla mnie kosmetyk idealny :)

2. Alberto Balsam jabłkowy - odżywka do włosów - 6,99 zł - Tesco - Kupiłam zachęcona opiniami z Wizażu. Zdałam sobie sprawę, że większość moich włosowych kosmetyków zawiera proteiny i chyba czas kupić coś typowo nawilżającego. Póki co wydaje mi się za słaba :(

3. Mydło cedrowe Babci Agafii do mycia ciała i włosów - 16,99 zł - najświeższa zdobycz z dnia darmowej dostawy, przesyłka przyszła dopiero wczoraj. Śliczny zapach :)

4. Farmona Hair Genic Bamboo Oils - maska do włosów - 11,99 - Moje pierwsze wrażenie - strasznie rzadka, przez to pewnie będzie mało wydajna.


5. Joanna Naturia - pokrzywa i zielona herbata - odżywka b/s - 3,50 zł - drogeria osiedlowa - Z Joanna znam się już nie od wczoraj. Wróciłam do odżywek b/s, bo moja ulubiona mgiełka z Gliss Kura nie działała na włosy już tak dobrze jak w lato.

6. Joanna Naturia - awokado i kiełki pszenicy - mgiełka do włosów - 6,99 zł - Kupiłam tak po prostu, bo lubię mgiełki, zwłaszcza gdy włosy nie chcą ze mną współpracować gdy są już suche. Niestety pierwsze wrażenie średnie ;/


7. Fresh Juice - Mandarynka - żel pod prysznic - 6,99 zł - Wieelka 500 ml butla. Kupiłam bo na żelowym wątku na wizażu dziewczyny zachwycały się zapachami właśnie tych żeli. Jak dla mnie bardzo delikatny ale ładny zapach :)

8. Neutrogena - Balsam do ciała - Fajny, nieokreślony lekko mydlany zapach.


9. Isana - zimowe mydło do rąk - ok. 3 zł - Rossman - Nie będe Was oszukiwać, kupiłam ze względu na tego słodkiego, zimowe pingwinka haha :D Zapach niby miał być waniliowy, ale jest słodko - nieokreślony.

10. Bielenda Bawełna - żel do mycia twarzy - 11,99 zł - Uparcie polowałam na żel aloesowy, niestety nigdzie nie mogę go dostać, Nawet w internetowym sklepie Bielendy go nie ma, czyżby przestali go produkować? :( Bawełna póki co nie testowana, czeka spokojnie w szafce.


11. Anida - wosk pszczeli i olejek makadamia - ok. 3zł - Natura - Moje ostatnie odkrycie - bardzo dobry krem o naprawdę ślicznym zapachu utrzymujących się na dłoniach dość długo. Za taką cenę - cudo :)

11. Sally Hansen - odżywka utwardzająca - ok. 17 zł (promocja) - Hebe - Póki co sprawdza się bardzo dobrze.

12. Wibo - biały, różowy brokat, jasno różowy piasek - każdy ok. 6 zł - Rossmann

13. Wibo gel like top coat - za krótko go mam, żeby ostatecznie oceniać ale póki co porażka...

14. Essence - lakier z brokatem srebrno różowym - bardzo mi się podoba!

I to tyle. Trochę zaopatrzyłam się i póki co zużywam zapasy. Mały odwyk od zakupów na pewno się przyda :)

4 komentarze:

  1. Ja rowniez mam te maske z Farmony ale jeszcze jej nie uzywalam :-) odzywke w sprayu z Joanny mam ale wersje z aloesem i mam co do niej mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też niestety uważam że Joanna nie popisała się tworząc te mgiełki, mam wrażenie, że czuję w niej alkohol ;/ Póki co Gliss Kur wśród mgiełek jest moim numerem jeden :)

      Usuń
  2. Ja dostanę mydło cedrowe jako prezent gwiazdkowy.Strasznie jestem ciekawa, jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joannę Naturię kupiłaś do spłukiwania - te bez spłukiwania pod okrągłym zdjęciem pokrzywy mają napis "bez spłukiwania". ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...